Daisypath Anniversary tickers

Saturday 9 November 2013

Manga SPM tahun 2013 :)

Asalamualaikum and Salam sejahtera guyy , sorry lah lama tak update blog ni, kalau ada yang edit edit tu yang suka bubuh gambaq tu bukan aku sebenaqnya. Bini guna punya kerja tu. HAHA :) heyy let's story mory about that topic harr. yelah kan sekarang tengah bulan SPM kan kan ? Kertas Bahasa Melayu boleh jugak buat tapi English i don't know to say ah. "Harapkan Spot , Spot tak keluaq" punya sedihh ah. Dah lah buat surat kiriman rasmi dengan macam apa entah novel lagi. Adoiyaii :/ hmm , have 7 subjet to gooo. Heyy guy can help me ? doakan Shukri Bin Zainol boleh buat dalam exam nanti yang akan datang nahh ? Nak tahu tak satu benda ? Dulukan masa "Trail SPM" aku dengan budak tu duduk jauh gilerr ah. dia paling depan and aku paling belakang, Itu menyebabkan aku takda berapa semangat sangat. Hihi ace2 *ayatt. Tu dulu. Then SPM ni ingat aku duduk tempat lama. Last-last tengok duduk dekat dengan dia *best giler ah semangat kita dekat dgn kita :) sebelum mula kertas aku suka berdoa untuk senang jawab. yelah takkan bila susah je kita ingat kat DIA and bila senang lupa dia kan ? ehh tak lupa jugak aku suka berdoa untuk budak tu sekali. Hee :) *diamdiam aaa . Kadang2 aku suka usha dia, sebab apa ? sebab dia selalu ajaq aku and kdg2 bila aku usha dia mesti aku ingat benda yang dia ajaq uhh. Hihi . *Ni kalau dia baca mesti kembang pungkoq uhh. HAHA :) sekian saja kot sampai kat sini nohh ? and nak habaq ni Aku sayang Hang Fatin Najihah Hoi :P kbaii asalamualaikum. Studyyy pulakk



This Is Lunasian Lah !

No comments:

Post a Comment