Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 October 2013

Tepung :)




Asalamualaikum Guy , Bersyukur kepada Allah kerana aku masih hidup lagi diatas bumi ini. Dah lama aku tak update blog ni. Kenapa ? Sebab Malas faktornya kerana aku budak SPM ^^ dan line berokband tersangatlah laju sehingga aku tersangat suka nak ber"internet" . HAHA , mari sini aku story pasal "Tepung". Bagi semua manusia tepung adalah bahan untuk kita masak dan makanan tapi kami yang masih remaja ini. Tepung jugak berfungsi sebagai "err" tak tahu nak cakap. HAHA . Bermain tepung juga dapat meramaikan kawan. Percaya tak ? hihi. In_Sya_Allah aku dah ramai kawan sekarang. Tepung dapat merapatkan hubungan antara kami hihi. Pecaya tak ? Haaa tengok kat bawah ni :)
Aku dgn Amy dapat memalas dendam terhadap mereka ini. HAHA

Bermain tepung jugak dapat menanamkan sikap
kerjasama antara lain
Keseronokkan apabila bermain tepung.
Tengok jelah muka2nya.
Aku cute dia comel problem ? hihi
Btw *ILYherSoMuch



Dua orang kawan suka buat comei depan camera :P


Haa tak percaya lagi ? tengoklah semua muka mana ada yang sedih semua happy je. :) Tapi jangan Main dekat sekolah. Nanti cikgu marah. Hihi sekian saya story dari saya. Thanks .                                                            
Apabila kami "Family" Didepan camera. HAHA


No comments: