Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 July 2013

Sehari Sebelum Puasa :))

Tengok ni , wakaka
Asalamualaikum dan selamat sejahtera , okeyy aku pun dah kena bising banyak kali oleh YAYANG aku sebab lama tak update blog ni kan ? haaa mai sini aku nak cerita apa yang berkaitan dengan Sehari Sebelum Puasa . Firstly aku sebelum nak hari sukan tu , aku cuma target nak menang 100meter , HAHA . tahu tak apa yang aku buat ? Hari-2 bangun pagi aku akan breaklaju dengan meminum telur mentah , wakaka tahu tak rasa dia mcm mana ? puihh memang tak sedap langsung kan ? tapi apa boleh buat , dengan tekan dan semangat jyeahh , Pada hari sukan tu aku berjayaa memenangi pingat EMAS dalam acara 100meter , ehh kejap bukan sahaja 100meter , tapi lompat jauh pun sama EMAS . aku berjaya buat 5meter berapa entah aku lupa . wakaka . Member aku habaq perut aku boroi -,- tak guna . hang tau dak boroi ni pun boleh lompat jauh ? Amikk hangg . lagi ? acara 4x100meter , jyeahhh ! pun jugak EMAS , thanks kepada pelari pertama team aku ya itu Firdaus , ke2 Haikal , ke3 Adlil , yang last ? ehh mesti lah yang campion kan ? wakak Aku lah yang pelari last :)) dengan banggannya . last acara ? wakaka . tarik taliii ^^ pun jugak emas . ingat kami org kecik2 tak kuat ka ? wakaka . team kenyalang selalu protest tapi kami yang selalu menang . kami kan hebadd ? akhirnya aku pun di nobat kan dengan OLAHRAGAWAN dengan diikuti ATLET TERBAIK sekolah lunas , bangga tak ? Percaya tak percaya takkk ?


HAHA . semua ni aku tak rancang pun nanak . tapi dah rezeki kan ? terima saja lah :P *haa ni sebelum terlupaa yayang aku ni suka rakam aku lari , usha dari jauh lah katakan ? then keluarga bahari pun datang . lagi lah semangat aku nak menang kan ? wakaka *tu semua ayat poyoo :P
kemudiannya tamatlah hari sukan kami dengan gahhnya walaupun rumah aku(GARUDA) dapat no dua tapi aku bersyukur sebab ni lah tahun last aku . eh ehh hari sukan ja yang dah habis , tapi hari aku belum lagi habis kan ? wakaka . habis sekolah tu aku lepak sekejap dgn yayang aku kat kedai sabar menantitu kan ? then balik lah sebab amey , adik leha dgn adik eykin ajak aku p jayen . maka dengan itu kami pun p lah sana . tiba2 sampai sana , tiba2 ternampakk ehh tu cikgu yassin ka ? wakaka cikgu latihaf pun ada . depa bawak kelas tasawar je , tapi kat jayen haritu memang penuh dengan budak lunas jelah . tak tahannya bila tengok cikgu yassin karaoke . wakaka punlah lawak tau ? semua budak dalam tu tutuhh gelakk habis . HAHA . tapi sedihnyaa yayang aku tak ikut , cuma ada adik dia saja :/ tiba2 p sana , eywan cakap satgi cikgu rahimah dgn cikgu norimas nk mai , aku pun takpa lah . p saja kat tempat bowling , cikgu suruh amik kasut bowling . wakaka cikgu belanja kami 3 set bowling . woii penatt . HAHA  .

Malam pulak , kan dah nk puasa esok so malam tu mesti ada tawareh kan ? so aku pun saja nk p tawareh dekat teman , so kami lepak2 lah kejap . then ameyy ajak p kedai roti canai . masa tengah bersembang tu , tiba2 sebijik kereta lalu depan aku , then turun lah keluarga yang naik kereta tu kan ? aku pun macam dah nak perasaan then aku tanya lah ameyy , tu siapa ? dia kata tu Fatin Najihah kot , aku kata watt ? then aku dgn ameyy pun buat2 lah berjalan dekat situ , tapi depa tak perasaan kot sebab tengah makan char ko tiaw . haha . comell betul yayang aku malam tu makan char ko tiaw sambil pakai kain telekung , you're cute sayang :)) then kami nak balik , saja behenti dekan depan keluarga bahari saja nk buat bising , wakaka . tengok2 dia perasaan dan , wakaka . habis . kemudiannya pulanglahh aku kerumah aku , kemudian buka Facebook then IM dgn yayang aku :)) heee , hoii penat ahh tulis panjang2 macam ni , gila ka ? wakakaka . kesah pulak aku ?  Esok puasa kan ? p lah tidur awal awal .

*Kepada semua umat islam selamat berpuasa , #Fatin Najihah i always love and miss you sayangg .

No comments:

Post a Comment