Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 July 2013

Changed to be a Better Man

Asalamualaikum dan selamat sejahtera , selama aku dengan gemuk aku dalam relay ni tak banyak sangat masalah , tapi kalau ada masalah pun dia yang settlekan hmm kesiankan gemuk aku ? aku lemah dalam ni aku lemah segala benda kan ? Mungkin kali ni aku memang kena habis habisan dengan gemok aku . I'm sorry sayang ? yess , from today i want to change to be a better MAN ! be a gentleman be strong be good and no more stupid act like before . who are weak and too noob . HAHA that is me yahh , i want to be a man like a man do . And thanks to my girl who "dapat sedarkan aku semua ini , wakakaka . tengok ? aku ni macam budak budak kecik kan ? wakaka . takpa lah nak buat macam mana dapat bini yang agak garang kan . terima jalah HAHA , kan cikgu selalu cakap , banyak dugaan itu adalah bagus . sebab ? kita tahu sekuat mana relay kita dan dugaan juga mengajar kita erti kerjasama ? ehh apa kena mengena tu kan ? memang lah ada . tengok antara dua orang tu sekuat mana mereka berkerjasama untuk menyelesaikan sesuatu masalah , and lastly dugaan itu mengajar kita erti dewasa yaa be a matured ! i'm try sayang . i'm try to be a good MAN for You and for me also . nakk jadi ayah mestilah power kan ? *terkeluaq tajuk dah ni . hihihi . akhir sekali kepada semua umat islam Selamat Berpuasa dibulan Ramadhan ni :P

Fatin Najihah Once Agian i'm sorry :) Love you Gemuk ;*

No comments:

Post a Comment