Daisypath Anniversary tickers

Saturday 8 June 2013

Holiday time :)

Cuti dua minggu lepas banyak pengalaman aku masa cuti sekolah ni , and banyak jugaklah member yang aku dapat . HAHA , okeyy ativiti yang pertama aku buat ialah jeng2 , amer ajak aku , eywan , akmal dengan hazim kechik balik kampung dia dekat yan. So aku pun pergilah dengan depa tu kan. perjalan dia tudiaa punya lah jauh jugaklah kan ? nak dekat dua jam jugak lah. kebas habis juboq aku. hihi , then sampai sana kami singgah sat kat rumah nenek amer kot , makan2 then ikut sepupu amer p mandi dekat titi hayun . wahh bestt :)) air terjun yang sangat sejuk dan atas bukit, woii gila nk p kat tempat dia punya lah jauh kot xD . hihi , then aktivi kedua ialah lepak di"JAYEN" aka landmark kulim . HAHA , sebenaqnya ni dah rancang punyaa lamaa dgn GEMOK aku. hihi so kami lepaklah sana sehari kot, Dia tere main bowling hoiii :3 aku kalahh :/ haha .  lepas tu kan kami p lah karokk , mula2 malu pluss segan lah sikit sebab zack bawak member dia yang kami kurang kenal. then depa blahh , jyeahh aku dgn dia berduett hoii :P . that was a happy day in my life again and again :) , lepass tu bilaa duit dah takdak zack ajak kerja ? ohhmaiigadd kerja ? HAHA. sejak bila aku suka kerja ni ? HAHA . kerja katering lagi youu , best lah kat situ. kerja senang mudah and gajii banyak kot and kawan punya peramah jugak HAHAHA mau tak ramah gila boring kot kat situ so kena peramahkan diri lah bagi nak hilangkan boring :P . sebelum pergi kerja tu kami lepak rumah zack ehh bukan lepak okeyy ? tidur sana :) amerr dgn angahh tu gilaa HAHA , pukul 3 esok dgn nak kerja tapi tak tidur lagi yang zack tu lepas tgk movie con air terus lelap adoiyaii . kami pun tidur pukul 4 kot mby lah . HAHA esok tu pergilah kerja dgn penatnya dan mengantukk :( . HOLIDAY NI MEMANG BERMAKNA DAN MEMANG MENYERONOKKAN :)


that all youu :)) ada masa kita update lain okeyy ? i miss you FATIN NAJIHAH :P

No comments:

Post a Comment